Jdi na obsah Jdi na menu

Informace

Délka zákonné záruční doby na veškeré zakoupené zboží je 24 měsíců.

 

Při zjištění závady je zapotřebí kontaktovat osobně prodejce na adrese Schweitzerova 124/20, 779 00 Olomouc nebo písemně

na e-mail: a.benda@tiscali.cz

Písemná reklamace musí obsahovat : datum nákupu, druh výrobku a přesný popis závady. To vše bez zbytečného odkladu. Po obdržení reklamace neodkladně dohodneme postup a vyřízení reklamace, nejpozději však do 30-ti dnů od obdržení reklamace.

 

V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím - spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující - spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 12000 Praha 2, internetová adresa - http://coi.cz/. Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://europa.eu/consumers/odr